Garancia és biztosítás

 

GARANCIA

 

Gyártói garancia:


Gyártói garanciás mobiltelefonok/tabletek esetében (külön feltüntetve a terméklapon)
- ami 12 - 24 (ritka esetben 36) hónapos idõtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körû garancia. Vásárláskor megkapja a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik.

Kivételt képeznek ez alól az Apple iPhone mobiltelefonok és iPad tabletek, melyekhez a gyártó nem bocsát ki garancialevelet! A készülék első bekapcsolásakor az Apple ID-val és SIM kártyával történő beüzemelés (aktiválás) után a központi elektronikus rendszerükben tartják nyilván a regisztrált adatokat. Az aktiválás ellenőrizhető minden Apple termék IMEI vagy S/N azonosítójának ismeretében a gyártó honlapján keresztül.

 

Javasolt gyártói szakszervizek és átvételi pontok:

Sony - Cordon Electronics (12 hónap garancia)

Samsung - Oktogon Szerviz Kft (12 hónap garancia és termékregisztrációhoz kötött plusz 12 hónap korlátozott Samsung jótállás*, info: LINK)

LG - LG Központi Márkaszerviz (12 hónap garancia)

Apple - Almárium Pro (12 hónap garancia)

Huawei/Honor - Huawei szervizközpont (pick-up and return) (24 hónap garancia; Arany Szintű VIP Szerviz: 36 hónap)

Nokia/Microsoft - Lumia ügyfélszolgálati pontok (24 hónap garancia)

Lenovo - TMX szerviz (pick-up and return) (12 hónap garancia)

Conocorde - Concorde bemutatóterem és központi szerviz (12 hónap garancia)

HTCHTC országos átvevőpontok (TMX) és GYIK (24 hónap garancia)

Blackview - ERT Hungary Kft, Tel: 06-1 599-9880 (12 hónap garancia)

EvolveoVSP Data szerviz, Tel: 06-1 815-6387 (12 hónap garancia)

Egyéb márkák - a gyártói garancialevélen megjelölt időtartamon belül a feltüntetett átvevőpontokon és/vagy szervizekben érvényesíthető

 

*„Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap termékregisztrációhoz kötött „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.

 

Forgalmazói garancia : 24 hónap (12+12 hónap)

 

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 12 hónap teljes körű garancia, majd a második évben 12 hónap szoftvergarancia, ami a készülék szoftveres meghibásodásaira vonatkozik! A tartozékokra (töltő, adatkábel, headset, stb.) a garancia NEM vonatkozik. VIP (más néven bolti vagy forgalmazói) garanciában esetleges meghibásodás esetén a készüléket szervizpontunkba kell eljuttatni. Cím: 1138 Budapest Váci út 136/c. Kivétel: Huawei és Honor, mely közvetlenül a gyártónál is érvényesíthető garancia.
- Használt mobiltelefonok vásárlása esetén 1 hónap teljes körû garanciát vállalunk
- Néhány használt mobiltelefon még rendelkezik érvényes a gyártói vagy forgalmazói garanciával, de ezt minden ilyen esetben külön feltüntetjük!
- Gyártói garanciás, meghibásodott mobiltelefont a gyártó által megjelölt szervízhálózat bármelyik szervizébe lehet vinni!
- A garancia érvényesítésének menetéről és a szervizbe történő beküldésről bővebb tájékoztató található az alábbi lap utolsó négy pontjában: GYIK

 

a) A jótállási jegyrõl:
- Ön a jótállási igényét gyártói garanciás termék esetén a mellékelt jótállási jeggyel és a számlával érvényesítheti, bolti garanciás (VIP garancia) készüléknél pedig a számlával, illetve annak fénymásolatával érvényesítheti, ezért kérjük gondosan õrizze meg!
- Elveszett jótállási jegyet és számlát nem áll módunkban pótolni!
- A jótállási jegyen történõ bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

b) A jótállási felelõsséget kizáró feltételekrõl:
- Helytelen szállítás, tárolás, erõszakos külsõ behatás, külsõ kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerûtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat (csepp-, por- és ütésálló készülékekről szóló tájékoztató: LINK).
- A VIP Phone szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bõvítés, átalakítás, szoftverfrissítés.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.

Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelõsséget nem vállalunk. Amennyiben b) pontban felsorolt feltételekből valamelyik (vagy akár több is) kimutatható a terméken, az azonnali garanciavesztéssel jár!

c) A jótállási és javítási határidõrõl:
-A jótállási idõtartam a vásárlás napjával kezdõdik.
- A termék vagy jelentõs részének cseréje esetén a jótállás idõtartama a kicserélt termék (jelentõs része) tekintetében nem kezdõdik újra!
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb idõn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebbõl adódó károk a vevõt terhelik.

d) A javításról:
A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem gyártási eredetû (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történõ elõzetes egyeztetés alapján ettõl el lehet térni.)

e) A javítás helyérõl:
A jótállási (és szavatossági) igény szervizpontunkban 1138 Budapest Váci út 136/c. (AZ ÜZLETBEN!) érvényesíthetõ nyitvatartási idõben:
HÉTFÕTÕL - PÉNTEKIG 10h-18h-ig. Szombaton és Vasárnap ZÁRVA
Kérjük, egyeztessen idõpontot telefonon: +3670-930-44-04

f) 3 napos cseregarancia:
A 151/2003 törvényrendelet alapján Ön jogosult a készülék cseréjére, amennyiben 3 munkanapon belül a - készülék mûködését akadályozó - hibajelenséget tapasztal, és kifejezetten kéri a készülék cseréjét. A 3 munkanap az igény bejelentésre vonatkozik, melyet egy szakértõi vizsgálat fog hitelesíteni. A szakértõi vizsgálat átlagosan: 7-14 munkanap. Amennyiben a szakértõi állásfoglalás és jegyzõkönyv alapján bizonyosságot nyer, hogy a készülékben tapasztalható, a mûködést akadályozó hibajelenség gyártói hibára vezethetõ vissza, úgy kérheti a készülék kicserélését társaságunktól. A 3 munkanapon túli bejelentés esetén társaságunk hatáskörébe tartozik a javítás vagy a csere választásának lehetõsége.

 


KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁS

 

A VIP Phone-nál lehetőség van az újonnan vásárolt szórakoztató elektronikai cikkekre (mobiltelefonokra, laptopokta, tabletekre) egy, illetve két éves biztosítást kötni.

 

A biztosítás szolgáltatásunk KIZÁRÓLAG A NÁLUNK VÁSÁROLT KÉSZÜLÉKEKRE, A SZÁMLÁZÁSSAL EGYIDŐBEN KÖTHETŐ, UTÓLAG NEM!

 
A biztosítás az alábbiakban felsorolt biztosítási eseményekkel kapcsolatos károkat téríti:

  • tűz
  • villámcsapás
  • robbanás
  • betöréses lopás
  • rablás
  • víz, nedvesség vagy folyadék minden fajtája
  • földcsuszamlás, talajsüllyedés, sziklaomlás
  • vihar, jégverés
  • árvíz
  • kezelési hiba
  • gondatlanság, rosszindulatú rongálás
  • elektromos energia közvetlen hatása
  • légköri elektromosság közvetett hatása
  • külső események mechanikus hatásai
  • hordozható berendezések esetén Magyarország vagy az Európai Unió területén bárhol, az üzemeltetés, használat és szállítás során bekövetkező károk
  • telepített berendezések esetén az üzletből történő hazaszállítás során bekövetkező károk


A készülékbiztosítás az 50.000.- Ft vagy drágább készülékek vásárlásakor köthető egy, illetve két éves időtartamra.

 

Biztosítási feltételek - Generali Genelectronic Biztosítási Ügyféltájékoztató

 

Kárbejelentés:

  • először kérjen egyedi ügyfélazonosítót tőlünk a 06 20 922 3333 telefonszámon
  • majd erre az azonosítóra hivatkozva értekezhet a biztosítóval, telefonon: Generali Telefonos Ügyfélszolgálat 06 40 200-250 (munkanapokon 8-20 óráig)
  • e-mail-ben: generali.hu@generali.com
  • fax: 06 1 452 3505
  • posta: 7602 Pécs Pf.: 888


Kizárólag a VIP Phone webáruházában értékesített új eszközök biztosíthatók, a biztosítási díj egy összegben történő kiegyenlítése esetén. Apple termékekre a biztosítási szolgáltatás nem vehető igénybe!

 

Díjtáblázat:

Laptop, Ebook olvasó érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
  50000-100000 8 200 Ft 12 400 Ft 15 200 Ft
  100001-150000 9 600 Ft 15 200 Ft 18 000 Ft
  150001-200000 11 000 Ft 18 000 Ft 20 800 Ft
  200001-250000 12 400 Ft 19 400 Ft 25 000 Ft
  250001-300000 13 800 Ft 22 200 Ft 27 800 Ft
  300001-350000 15 200 Ft 25 000 Ft 30 600 Ft
  350001-400000 16 600 Ft 27 800 Ft 33 400 Ft
  400001-450000 18 000 Ft 30 600 Ft 37 600 Ft
  450001-500000 19 400 Ft 33 400 Ft 40 400 Ft
         
Tablet, kivéve iPad! érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
  50000-100000 10 400 Ft 16 800 Ft 20 000 Ft
  100001-150000 13 600 Ft 21 600 Ft 28 000 Ft
  150001-200000 16 800 Ft 28 000 Ft 34 400 Ft
  200001-250000 20 000 Ft 34 400 Ft 42 400 Ft
         
Okostelefon, kivéve iPhone! érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
  50000-100000 12 400 Ft 19 400 Ft 23 600 Ft
  100001-150000 16 600 Ft 27 800 Ft 33 400 Ft
  150001-200000 20 800 Ft 36 200 Ft 44 600 Ft
  200001-250000 25 000 Ft 44 600 Ft 54 400 Ft
  250001-300000 27 800 Ft 48 800 Ft 60 000 Ft
  300001-350000 30 600 Ft 54 400 Ft 67 000 Ft
  350001-400000 33 400 Ft 61 800 Ft 74 600 Ft