Telefon biztosítás


KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁS

A VIP Phone-nál lehetőség van az újonnan vásárolt szórakoztató elektronikai cikkekre (mobiltelefonokra, laptopokta, tabletekre) egy, illetve két éves biztosítást kötni.

 

A biztosítás szolgáltatásunk KIZÁRÓLAG A NÁLUNK VÁSÁROLT KÉSZÜLÉKEKRE, A SZÁMLÁZÁSSAL EGYIDŐBEN KÖTHETŐ, UTÓLAG NEM!

 
A biztosítás az alábbiakban felsorolt biztosítási eseményekkel kapcsolatos károkat téríti:

  • tűz
  • villámcsapás
  • robbanás
  • betöréses lopás
  • rablás
  • víz, nedvesség vagy folyadék minden fajtája
  • földcsuszamlás, talajsüllyedés, sziklaomlás
  • vihar, jégverés
  • árvíz
  • kezelési hiba
  • gondatlanság, rosszindulatú rongálás
  • elektromos energia közvetlen hatása
  • légköri elektromosság közvetett hatása
  • külső események mechanikus hatásai
  • hordozható berendezések esetén Magyarország vagy az Európai Unió területén bárhol, az üzemeltetés, használat és szállítás során bekövetkező károk
  • telepített berendezések esetén az üzletből történő hazaszállítás során bekövetkező károk


A készülékbiztosítás az 50.000.- Ft vagy drágább készülékek vásárlásakor köthető egy, illetve két éves időtartamra.

 

Biztosítási feltételek - Generali Genelectronic Biztosítási Ügyféltájékoztató

 

Kárbejelentés:

  • először kérjen egyedi ügyfélazonosítót tőlünk a 06 20 922 3333 telefonszámon
  • majd erre az azonosítóra hivatkozva értekezhet a biztosítóval, telefonon: Generali Telefonos Ügyfélszolgálat 06 40 200-250 (munkanapokon 8-20 óráig)
  • e-mail-ben: generali.hu@generali.com
  • fax: 06 1 452 3505
  • posta: 7602 Pécs Pf.: 888


Kizárólag a VIP Phone webáruházában értékesített új eszközök biztosíthatók, a biztosítási díj egy összegben történő kiegyenlítése esetén. Apple termékekre a biztosítási szolgáltatás nem vehető igénybe!

 

Díjtáblázat:

Laptop, Ebook olvasó érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
  50000-100000 8 200 Ft 12 400 Ft 15 200 Ft
  100001-150000 9 600 Ft 15 200 Ft 18 000 Ft
  150001-200000 11 000 Ft 18 000 Ft 20 800 Ft
  200001-250000 12 400 Ft 19 400 Ft 25 000 Ft
  250001-300000 13 800 Ft 22 200 Ft 27 800 Ft
  300001-350000 15 200 Ft 25 000 Ft 30 600 Ft
  350001-400000 16 600 Ft 27 800 Ft 33 400 Ft
  400001-450000 18 000 Ft 30 600 Ft 37 600 Ft
  450001-500000 19 400 Ft 33 400 Ft 40 400 Ft
         
Tablet, kivéve iPad! érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
  50000-100000 10 400 Ft 16 800 Ft 20 000 Ft
  100001-150000 13 600 Ft 21 600 Ft 28 000 Ft
  150001-200000 16 800 Ft 28 000 Ft 34 400 Ft
  200001-250000 20 000 Ft 34 400 Ft 42 400 Ft
         
Okostelefon, kivéve iPhone! érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
  50000-100000 12 400 Ft 19 400 Ft 23 600 Ft
  100001-150000 16 600 Ft 27 800 Ft 33 400 Ft
  150001-200000 20 800 Ft 36 200 Ft 44 600 Ft
  200001-250000 25 000 Ft 44 600 Ft 54 400 Ft
  250001-300000 27 800 Ft 48 800 Ft 60 000 Ft
  300001-350000 30 600 Ft 54 400 Ft 67 000 Ft
  350001-400000 33 400 Ft 61 800 Ft 74 600 Ft

 

Garancia


Gyártói garanciás mobiltelefonok esetében (külön feltüntetve a terméklapon)
- ami 12 - 24 hónapos idõtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körû garancia. Vásárláskor megkapja a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik. Kivételt képeznek ez alól az Apple iPhone mobiltelefonok és iPad tabletek, melyekhez a gyártó nem bocsát ki garancialevelet, hanem a készülék első bekapcsolásakor, központi elektronikus rendszerükben tartják nyilván az adatokat. A gyártói mobiltelefonok, magyar szoftverrel, magyar menüvel és gyári tartozékokkal rendelkeznek. (Kivételt képeznek azok az okostelefonok amikhez még nem létezik magyar nyelv, ezeket az érintett mobiltelefonok esetében külön feltüntetjük).

 

Javasolt gyártói szakszervizek és átvételi pontok:

Sony - Cordon Electronics

Samsung - Oktogon Szerviz Kft

LG - LG Központi Márkaszerviz

Apple - Almárium Pro

Huawei/Honor - Huawei szervizközpont (pick-up and return)

Nokia/Microsoft - Lumia ügyfélszolgálati pontok

Lenovo - TMX szerviz (pick-up and return)

Conocorde - Concorde bemutatóterem és központi szerviz

HTCHTC országos átvevőpontok (TMX) és GYIK

Egyéb márkák - a gyártói garancialevélen megjelölt átvevőpontok, szervizek

 

 

VIP garancia : 24 hónap (12+12 hónap)

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 12 hónap teljes körű garancia, majd a második évben 12 hónap szoftvergarancia, ami a készülék szoftveres meghibásodásaira vonatkozik! A tartozékokra a garancia NEM vonatkozik. VIP (más néven bolti vagy forgalmazói) garanciában esetleges meghibásodás esetén a készüléket szervizpontunkba kell eljuttatni. Cím: 1138 Budapest Váci út 136/c.
- Használt mobiltelefonok vásárlása esetén 1 hét teljes körû és 3 hét szoftveres garanciát vállalunk
- Néhány használt mobiltelefon még rendelkezik érvényes a gyártói vagy forgalmazói garanciával, de ezt minden ilyen esetben külön feltüntetjük!
- Gyártói garanciás, meghibásodott mobiltelefont a gyártó által megjelölt szervízhálózat bármelyik szervízébe lehet vinni!

a) A jótállási jegyrõl:
- Ön a jótállási igényét gyártói garanciás termék esetén a mellékelt jótállási jeggyel és a számlával érvényesítheti, bolti garanciás (VIP garancia) készüléknél pedig a számlával, illetve annak fénymásolatával érvényesítheti, ezért kérjük gondosan õrizze meg!
- Elveszett jótállási jegyet és számlát nem áll módunkban pótolni!
- A jótállási jegyen történõ bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

b) A jótállási felelõsséget kizáró feltételekrõl:
- Helytelen szállítás, - tárolás, erõszakos külsõ behatás, külsõ kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerûtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A Vip Phone szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bõvítés, átalakítás, szoftverfrissítés.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.

Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelõsséget nem vállalunk.

c) A jótállási és javítási határidõrõl:
-A jótállási idõtartam a vásárlás napjával kezdõdik.
- A termék vagy jelentõs részének cseréje esetén a jótállás idõtartama a kicserélt termék (jelentõs része) tekintetében nem kezdõdik újra!
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb idõn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebbõl adódó károk a vevõt terhelik.

d) A javításról:
A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem gyártási eredetû (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történõ elõzetes egyeztetés alapján ettõl el lehet térni.)

e) A javítás helyérõl:
A jótállási (és szavatossági) igény szervizpontunkban 1138 Budapest Váci út 136/c. (AZ ÜZLETBEN!) érvényesíthetõ nyitvatartási idõben:
HÉTFÕTÕL - PÉNTEKIG 10h-18h-ig. Szombaton és Vasárnap ZÁRVA
Kérjük, egyeztessen idõpontot telefonon: +3670-930-44-04

f) 3 napos cseregarancia:
A 151/2003 törvényrendelet alapján Ön jogosult a készülék cseréjére, amennyiben 3 munkanapon belül a - készülék mûködését akadályozó - hibajelenséget tapasztal, és kifejezetten kéri a készülék cseréjét. A 3 munkanap az igény bejelentésre vonatkozik, melyet egy szakértõi vizsgálat fog hitelesíteni. A szakértõi vizsgálat átlagosan: 7-14 munkanap. Amennyiben a szakértõi állásfoglalás és jegyzõkönyv alapján bizonyosságot nyer, hogy a készülékben tapasztalható, a mûködést akadályozó hibajelenség gyártói hibára vezethetõ vissza, úgy kérheti a készülék kicserélését társaságunktól. A 3 munkanapon túli bejelentés esetén társaságunk hatáskörébe tartozik a javítás vagy a csere választásának lehetõsége.

 

Kiterjesztett Garancia

A VIP Phone-nál lehetőség van az újonnan vásárolt mobiltelefonokra összesen 2 év teljes körűre bővíthető kiterjesztett garanciát vásárolni, mely a készülék vásárlásának napjától indul!

A kiterjesztett garancia nem nyújt szolgáltatást a mechanikai károkkal szemben (betört kijelző, beázott készülék, stb.), ilyen jellegű kéreseményekre a biztosítást lehet választani (oldal tetején)!

A szolgáltatás csak Samsung, Sony, Microsoft (Nokia), Apple, Huawei, Honor, LG márkájú telefonokra vehető igénybe!

 

Kategória Érték Szolgáltatás díja
Kat.1 20.000 - 50.000 Ft 9.900 Ft
Kat.2 50.001 - 75.000 Ft 11.900 Ft
Kat.3 75.001 - 100.000 Ft 13.900 Ft
Kat.4 100.001 - 150.000 Ft 17.900 Ft
Kat.5 150.001 - 200.000 Ft 19.900 Ft
Kat.6 200.001 -től
24.900 Ft

 A kiterjesztett garanciáról bővebb felvilágosítást kérhet kollégáinktól telefonon vagy emailben!