GYIK

 

Bizonytalan vagy? Szakmai véleményre van szükséged? Nem találod az oldalunkon?

 

Az Te kényelmed érdekében összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, amellyel támogatjuk a döntésed. Ha továbbra sem találtad meg a megoldást ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most:

 

Hogyan vásárolhatsz nálunk?

 

Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésed, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehetőséged van rendelni.

Elektronikus vásárlás esetén a termék kiválasztása után a kosár ikonra kattintva tudod elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnod a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat. Későbbi kényelmed érdekében érdemes regisztrálnod az oldalon, így belépést követően adataid nem kell újra beírnia. A megrendelés sikerességéről nyugtázó e-mailt fogsz kapni.

Az oldalunkon hirdetett termékekből nem mindent tartunk raktáron, így kérünk átvétel előtt mindig érdeklődj, hogy a rendelésed üzletünkbe megérkezett-e.

 

Hogyan tudod átvenni a megrendelt terméket?

 

Futárral vidékre

30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 29.990 Ft-ig 1000 Ft


Futárral vidékre – tartozék vásárlás esetén

A szállítási költség minden tartozék esetében 1.000 Ft, 30.000 Ft felett díjtalan.

 
Futárral Budapestre

30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 29.990 Ft-ig 1000 Ft

 

Személyes átvétel

Nyitvatartási időben (H-P: 10:00 - 18:00) , az átvétel visszaigazolását követően

 

Kérjük, hogy kiszállításnál az átvett csomagot még a futár jelenlétében ellenőrizd! A rendelt készülék vagy kiegészítő esztétikai állapotára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye a még a futár jelenlétében kerül rögzítésre!

 

Hogyan tudsz fizetni?

 

Készpénzzel

Üzletünkben személyes átvételnél készpénzzel tudsz fizetni a pénztárban.


Előre utalással

Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, akkor mindenképpen várd meg díjbekérőnket és az utalást csak ezt követően, az ott szereplő cégadatok alapján indítsd el.


Utánvéttel

A futárnak kell készpénzben fizetni a vételárat.

 

Online bankkártyás fizetés

Az oldalunkon leadott rendeléseket OTP Simple rendszeren keresztül is lehet fizetni. Bármelyik bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyát fogad a rendszer! Kérjük, hogy rendelésed lezárása előtt győződj meg róla, hogy számládon elegendő egyenleg álljon rendelkezésre, illetve az online vásárlásokhoz beállított vásárlási limited magasabb legyen a rendelésed végösszegénél!

 

 

Mit tehetek, ha nem tetszik a megrendelt termék?

 

Megrendelése során élhetsz a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogoddal.

Internetes vásárlások esetén a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozat elküldésével jelezheted. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmed, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor fordulj hozzánk minőségi kifogásoddal.

 

Fontos tudni, hogy az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhass arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaid teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogod elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, headsetek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver, védőfóliák] ezeket csak bontatlan csomagolással, használatlanul tudjuk visszavásárolni!

 

Ha a terméket nem csak kipróbáltad, hanem ezen felül is használtad (pl: SIM kártyával beüzemelted/aktiváltad), akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozol az Eladó felé! 

 

További fontos információ, hogy kormányrendelet csak a FOGYASZTÓKRA vonatkozik! A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki:

 - a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)

 - a nem természetes személyekkel megkötött szerződésekre (céges vásárlók)!

 

További információk: Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Tudástára (korábban NFH)

 

Van lehetőség részletfizetésre vagy áruhitelre?

 

Jelenleg nem rendelkezünk ilyen szolgáltatással.

 

Milyen garancia érvényes a készülékekre? 

 

VIP Phone (bolti/forgalmazói) garancia: 24 hónap

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 12 hónap teljes körű, majd a második évben 12 hónap szoftveres! A készülékekhez gyárilag csomagolt tartozékokra a garancia nem vonatkozik! Bővebb információt még itt találsz: Biztosítás és garancia

 

Gyártói garanciás mobiltelefonok esetében - ami 12-24-36 hónapos időtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körű garancia. Vásárláskor megkapod a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik!

A vásárlás tényét minden esetben a vásárlónak kell igazolnia, így a garancia nem érvényesíthető, ha a számlát vagy a vásárlást bizonyító dokumentumot, illetve garancialevelet a vevő nem tudja bemutatni!

 

 

Mit tegyek, ha hibás a termékem?

 

Amennyiben valamilyen hibát találsz a termékedben, először javasoljuk egyeztess a szervizzel a 06-70 930 4404 számon ha telefont vagy tabletet vásároltál. Ha valamilyen kiegészítőről vagy külön vásárolt tartozékról van szó, akkor 06-70 331 4745 számot kell hívnod! Telefonszámaink csak hétköznap élnek, 10:00-től 18:00-ig.

 

Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?

 

A meghibásodott termékeket minden esetben a szerviz címére kell eljuttatnod (a cím az oldal alján). Megteheted személyesen, postai úton vagy futárral, ahogy kényelmesebb. Ennek költségét neked kell fizetned. Telefon, tablet vagy okosóra esetében a vásárlást igazoló számla és/vagy garancialevél (ha járt hozzá) fog kelleni, ennek fénymásolata is elég. Konkrét hibaleírást kérünk, hogy mi a baja a terméknek, milyen hibát produkál, stb. Szükségünk lesz még az aktuális elérhetőségedre, pl. egy telefonszámra, amin el fogunk érni egyeztetés céljából. Amennyiben van rá lehetőséged a kijelző és egyéb telefonzárakat mindig vedd le a készülékről!

Amennyiben gyártói garanciás telefon vásároltál, a kitöltött garancialevélen szereplő szakszarvizbe kell eljuttatnod!

Kérjük, hogy a termékek csomagolása lehetőség szerint maradjon ép, ne legyen ráírva semmi, az eszközöd azonosítószámai vagy a vonalkód leolvasható legyen!

Ha tartozékot vásároltál (tok, headset, kihangosító, stb.), akkor is szükségünk lesz a számla fénymásolatára, hibeleírásra, továbbá a termék csomagolására is, mint azt a számlán is jeleztük!

 

Hol érhető el a szerviz szolgáltatás?

 

1138 Budapest, Váci út 136/c.

Nyitva tartási idő: hétfő-péntek 10-18 óra. Hétvégén szervizszolgáltatásunk nem érhető el!

A szervizben csak készpénzzel lehet fizetni!