GYIK

 

Bizonytalan vagy? Szakmai véleményre van szükséged? Nem találod az oldalunkon?

 

Az Te kényelmed érdekében összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, amellyel támogatjuk a döntésed. Ha továbbra sem találtad meg a megoldást ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most:

 

Hogyan vásárolhatsz nálunk?

 

Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésed, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehetőséged van rendelni.

Elektronikus vásárlás esetén a termék kiválasztása után a kosár ikonra kattintva tudod elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnod a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat. Későbbi kényelmed érdekében érdemes regisztrálnod az oldalon, így belépést követően adataid nem kell újra beírnia. A megrendelés sikerességéről nyugtázó e-mailt fogsz kapni.

Az oldalunkon hirdetett termékekből nem mindent tartunk raktáron, így kérünk átvétel előtt mindig érdeklődj, hogy a rendelésed üzletünkbe megérkezett-e.

 

Hogyan tudod átvenni a megrendelt terméket?

 

Futárral vidékre

30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 29.990 Ft-ig 1000 Ft


Futárral vidékre – tartozék vásárlás esetén

A szállítási költség minden tartozék esetében 1.000 Ft, 30.000 Ft felett díjtalan.

 
Futárral Budapestre

30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 29.990 Ft-ig 1000 Ft

 

Kérjük, hogy kiszállításnál az átvett csomagot még a futár jelenlétében ellenőrizd! A rendelt készülék vagy kiegészítő esztétikai állapotára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye a még a futár jelenlétében kerül rögzítésre!

 

Hogyan tudsz fizetni?

 


Előre utalással

Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, akkor mindenképpen várd meg díjbekérőnket és az utalást csak ezt követően, az ott szereplő cégadatok alapján indítsd el.


Utánvéttel

A futárnak kell készpénzben fizetni a vételárat.

 

Online bankkártyás fizetés (technikai okok miatt szünetel)

Az oldalunkon leadott rendeléseket OTP Simple rendszeren keresztül is lehet fizetni. Bármelyik bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyát fogad a rendszer! Kérjük, hogy rendelésed lezárása előtt győződj meg róla, hogy számládon elegendő egyenleg álljon rendelkezésre, illetve az online vásárlásokhoz beállított vásárlási limited magasabb legyen a rendelésed végösszegénél!

 

 

Mit tehetek, ha nem tetszik a megrendelt termék?

 

Megrendelése során élhetsz a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogoddal.

Internetes vásárlások esetén a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozat elküldésével jelezheted. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmed, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor fordulj hozzánk minőségi kifogásoddal.

 

Fontos tudni, hogy az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhass arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaid teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogod elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, headsetek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver, védőfóliák] ezeket csak bontatlan csomagolással, használatlanul tudjuk visszavásárolni!

 

Ha a terméket nem csak kipróbáltad, hanem ezen felül is használtad (pl: SIM kártyával beüzemelted/aktiváltad), akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozol az Eladó felé! 

 

További fontos információ, hogy kormányrendelet csak a FOGYASZTÓKRA vonatkozik! A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki:

 - a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)

 - a nem természetes személyekkel megkötött szerződésekre (céges vásárlók)!

 

További információk: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Tudástára

 

Van lehetőség részletfizetésre vagy áruhitelre?

 

Jelenleg nem rendelkezünk ilyen szolgáltatással.

 

Milyen garancia érvényes a készülékekre? 

 

VIP Phone (bolti/forgalmazói) garancia: 24 hónap

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 12 hónap teljes körű, majd a második évben 12 hónap szoftveres! A készülékekhez gyárilag csomagolt tartozékokra a garancia nem vonatkozik! 

 

Gyártói garanciás mobiltelefonok esetében - ami 12-24 hónapos időtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körű garancia. Vásárláskor megkapod a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik.

A garancia nem érvényesíthető, ha a számlát vagy a vásárlást igazoló dokumentumot, illetve garancialevelet a vevő nem tudja bemutatni!

 

 

Mit tegyek, ha hibás a termékem?

 

Amennyiben valamilyen hibát találsz a termékedben, először javasoljuk egyeztess a szervizzel a 06-70 930 4404 számon ha telefont vagy tabletet vásároltál. Ha valamilyen kiegészítőről vagy külön vásárolt tartozékról van szó, akkor 06-70 331 4745 számot kell hívnod! Telefonszámaink csak hétköznap élnek, 10:00-től 18:00-ig.

 

Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?

 

A meghibásodott termékeket minden esetben a szerviz címére kell eljuttatnod (a cím az oldal alján). Megteheted személyesen, postai úton vagy futárral, ahogy kényelmesebb. Ennek költségét neked kell fizetned. Telefon, tablet vagy okosóra esetében a vásárlást igazoló számla és/vagy garancialevél (ha járt hozzá) fog kelleni, ennek fénymásolata is elég. Konkrét hibaleírást kérünk, hogy mi a baja a terméknek, milyen hibát produkál, stb. Szükségünk lesz még az aktuális elérhetőségedre, pl. egy telefonszámra, amin el fogunk érni egyeztetés céljából. Amennyiben van rá lehetőséged a kijelző és egyéb telefonzárakat mindig vedd le a készülékről!

Amennyiben gyártói garanciás telefon vásároltál, a kitöltött garancialevélen szereplő szakszarvizbe kell eljuttatnod!

Kérjük, hogy a termékek csomagolása lehetőség szerint maradjon ép, ne legyen ráírva semmi, az eszközöd azonosítószáma vagy a vonalkód leolvasható legyen!

Ha tartozékot vásároltál (tok, headset, kihangosító, stb.), akkor is szükségünk lesz a számla fénymásolatára, hibeleírásra, továbbá a termék csomagolására is, mint azt a számlán is jeleztük!

 

Hol érhető el a szerviz szolgáltatás?

 

1138 Budapest, Váci út 136/c.

Nyitva tartási idő: hétfő-péntek 10-18 óra. Hétvégén szervizszolgáltatásunk nem érhető el!

A szervizben csak készpénzzel lehet fizetni!