GYIK

 

1. Bizonytalan vagy? Szakmai véleményre van szükséged? Nem találod az oldalunkon?

 

Az Te kényelmed érdekében összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, amellyel támogatjuk a döntésed. Ha továbbra sem találtad meg a megoldást ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most:

Mobiltelefont vagy tartozékot keresel és van konkrét elképzelésed? Oldalunkon a jobb felső sarokban találsz egy keresőt, azt tudod használni a termékek gyors szűkítésére. Célszerű a gyári típusszámokat használni, hogy minél pontosabb találatot kapjál! Például ha csak a "Samsung S7"-re keresel, sok plusz találatot fogsz kapni, mint "Samsung S7270 védőfólia", mivel szerepel a termék nevében a keresett szóösszetétel! De ha a pontos típusra keresel, tehát "G930", akkor máris csak a Samsung S7 telefont és annak kiegészítőit fogod megkapni eredményül.

Tovább pontosíthatsz a találatokon, ha tudod milyen telefonhoz milyen kiegészítőt keresel! Például ha a Samsung S7-es telefonodhoz rugalmas, szilikonos tokot keresel, akkor a legpontosabb találatot a "G930 szilikon" keresésre kapod! Akkumulátoroknál célszerűbb az akku típusára keresni, tehát ha például Samsung S4 mini telefonod van, a benne lévő akkumulátor típusa EB-B500BE, elég csak erre szűrni: "B500B". Ha nem tudod, hogy milyen típusú akkumulátor kell a telefonodba, segítségedre leszünk mi vagy a Google kereső.

Ha nem vagy biztos benne, hogy a megfelelő tartozékot találtad meg, úgy a termékadatlapok legalján találsz egy kompatibilitási listát. Ellenőrizheted, hogy a keresett típussal működik-e a kiegészítő. De akkor sincs baj, ha elbizonytalanodtál, fenti elérhetőségeinken keress minket bizalommal!

 

2. Hogyan vásárolhatsz nálunk?

 

Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésed, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehetőséged van rendelni.

Elektronikus vásárlás esetén a termék kiválasztása után a kosár ikonra kattintva tudod elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnod a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat. Későbbi kényelmed érdekében érdemes regisztrálnod az oldalon, így belépést követően adataid nem kell újra beírnia. A megrendelés sikerességéről nyugtázó e-mailt fogsz kapni.

Az oldalunkon hirdetett termékekből nem mindent tartunk raktáron, így kérünk átvétel előtt mindig érdeklődj, hogy a rendelésed üzletünkbe megérkezett-e. E-mail üzenetben történő rendeléseket nem tudunk figyelembe venni és teljesíteni!

Rendelést követően az értékesítő munkatársaink telefonon és e-mail-ben is visszaigazolják a rendelést! A visszaigazolás fogja biztosítani, hogy beszerzés alatt lévő terméket a rendelésnél leadott áron kapjad meg, még ha a termék ára számottevően megnő közben!

Jellemzően a szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az üzletünk elfogadja és azonos tartalommal visszaigazolja az általad tett megrendelést! A rendelés tényét nyugtázó automata email nem minősül visszaigazolásnak, az csupán egy tájékoztató, hogy a rendelésedet fogadtuk!

 

 

3. Hogyan tudod átvenni a megrendelt terméket?

 

Futárral vidékre

30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 29.990 Ft-ig 1000 Ft


Futárral vidékre – tartozék vásárlás esetén

A szállítási költség minden tartozék esetében 1.000 Ft, 29.990 Ft felett díjtalan.

 
Futárral Budapestre

30.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 29.990 Ft-ig 1000 Ft

 

Személyes átvétel

Nyitvatartási időben (H-P: 10:00 - 18:00) , az átvétel visszaigazolását követően

 

Kérjük, hogy kiszállításnál az átvett csomagot még a futár jelenlétében ellenőrizd! A rendelt készülék vagy kiegészítő esztétikai állapotára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye a még a futár jelenlétében kerül rögzítésre!

 

4. Hogyan tudsz fizetni?

 

Készpénzzel

Üzletünkben személyes átvételnél készpénzzel tudsz fizetni a pénztárban.


Előre utalással

Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, akkor mindenképpen várd meg díjbekérőnket és az utalást csak ezt követően, az ott szereplő cégadatok alapján indítsd el.


Utánvéttel

A futárnak kell készpénzben fizetni a vételárat.

 

Online bankkártyás fizetés

Az oldalunkon leadott rendeléseket OTP Simple rendszeren keresztül is lehet fizetni. Bármelyik bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyát fogad a rendszer! Kérjük, hogy rendelésed lezárása előtt győződj meg róla, hogy számládon elegendő egyenleg álljon rendelkezésre, illetve az online vásárlásokhoz beállított vásárlási limited magasabb legyen a rendelésed végösszegénél!

A raktáron lévő termékeket nem tudjuk átadni, amíg a szolgáltató konkrét igazolást nem küld részünkre a tranzakció sikerességéről! Az átfutási idő általában 24 óra, kérjük minden esetben várd meg kollégánk írásos vagy telefonon történő értesítését!

 

 

5. Mit tehetek, ha nem tetszik a megrendelt termék?

 

Megrendelése során élhetsz a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogoddal.

Internetes vásárlások esetén a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozat elküldésével jelezheted. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmed, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor fordulj hozzánk minőségi kifogásoddal.

 

Fontos tudni, hogy az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhass arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaid teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogod elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, headsetek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver, védőfóliák] ezeket csak bontatlan csomagolással, használatlanul tudjuk visszavásárolni!

 

Ha a terméket nem csak kipróbáltad, hanem ezen felül is használtad (pl: SIM kártyával beüzemelted/aktiváltad), akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozol az Eladó felé! 

 

További fontos információ, hogy kormányrendelet csak a FOGYASZTÓKRA vonatkozik! A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki:

 - a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)

 - a nem természetes személyekkel megkötött szerződésekre (céges vásárlók)!

 

További információk: Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Tudástára (korábban NFH)

 

 

6. Van lehetőség részletfizetésre vagy áruhitelre?

 

Jelenleg nem rendelkezünk ilyen szolgáltatással!

 

 

7. Hogyan működik a házhozszállítás?

 

Házhozszállítással rendelt termékeket bruttó 30000 Ft értékig 1000 Ft-ért, efölött ingyenesen szállíttatjuk Magyarország területén belül bárhová! A rendelésed feladásakor mi értesítünk emailben és/vagy telefonon, hogy a csomagot összekészítettük és még aznap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a következő munknapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl: karácsonyi időszakban) viszont előfordulhat, hogy csak a 2-3. munkanapon, illetve az esti órákban, 20:00-ig.

 

A kézbesítés napján a rendelésben megadott telefonszámodra SMS értesítés megy a szállítás várható időpontjáról. Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor viszik a csomagot! 

 

Ha módosítani szeretnél a kiszállításon - de már jeleztük, hogy átadásra került a rendelésed - akkor az SMS értesítőben kapott telefonszámon tudod ezt megtenni. Kérjük vedd figyelembe, hogy ilyenkor a nagyobb változtatások (pl. kézbesítés másik címre) általában a fuvar teljes újratervezését jelenti, tehát a tervezett időpontban nem valószínű, de a következő munkanapon nagy eséllyel megérkezhet a futár.

 

A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia magát! Amennyiben a tervezett időpontban, illetve a szállítmányozó munkaidején belül (vagy bármilyen okból) nem tudod átvenni a rendelésed, azt mindenképpen jelezd felénk és segítünk! Amit kérünk, hogy lehetőség szerint a rendelésednél olyan telefonszámot adj meg, amin bármikor elérhetünk mi is és a futár is! 

 

Ha nem tudtad a megadott időpontban átvenni a csomagot, ne aggódj, a következő munkanapon újra megpróbálják kézbesíteni! Viszont ilyenkor kérünk, hogy az SMS-ben kapott- vagy a +36-1 998-8056 számon egyeztess a kézbesítőkkel! Ha többszöri próbálkozás után sem sikerül átadnia a futárnak a csomagot, akkor azt visszaszállítják nekünk, mi pedig automatikusan töröljük azt a rendelést! Kérjük minden esetben gondoskodj arról, hogy a szállítási címen mindig legyen valaki, aki át tudja venni a rendelésed!

 

Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Csak annyira nézd át, hogy külsőre jónak tűnjön (ne legyen betörve a kijelzője), ez kb. 3 perc, a kézbesítőtől ne várd el, hogy megvárni, hogy beaktiváld vagy szoftver frissíts és minden funkcióját leteszteld. Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és lehetőség szerint ne vedd át a csomagot!

 

8. Milyen garanciát kapok a készülékekre?

 

VIP Phone (bolti/forgalmazói) garancia: 24 hónap

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 12 hónap teljes körű (hardveres és szoftveres hibákra), majd a második év kezdetétől 12 hónap szoftveres (kizárólag a szoftveres eredetű meghibásodásokra)! A készülékekhez gyárilag csomagolt tartozékokra a garancia nem vonatkozik! Az ügyintézés kizárólag az üzlet szervizében történhet (ez gyártótól függően változhat!), melynek címe a 11. pontban található, ha személyesen nem tudod behozni a készüléket, akkor sincs gond, a 9. és 10. pontban találsz segítséget!

Bővebb információt a garanciákról még itt találsz: Biztosítás és garancia

 

Gyártói garanciás mobiltelefonok esetében - ami 12-24-36 hónapos időtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körű garancia. Vásárláskor megkapod a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik! A kitöltött garancialevelet gondosan őrizd meg, mert sajnos ezeket később nem tudjuk pótolni! Bővebb információ a gyártói garanciákról: Biztosítás és garancia

 

A vásárlás tényét minden esetben a vásárlónak kell igazolnia, így a garancia nem érvényesíthető, ha a számlát vagy a vásárlást bizonyító dokumentumot, illetve garancialevelet a vevő nem tudja bemutatni!

 

 

9. Mit tegyek, ha hibás a termékem?

 

Amennyiben valamilyen hibát találsz a termékedben, először javasoljuk egyeztess a szervizzel a 06-70 930 4404 számon ha telefont vagy tabletet vásároltál. Ha valamilyen kiegészítőről vagy külön vásárolt tartozékról van szó, akkor 06-70 331 4745 számot kell hívnod! Telefonszámaink csak hétköznap élnek, 10:00-től 18:00-ig.

 

10. Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?

 

A meghibásodott bolti (forgalmazói) garanciával vásárolt termékeket a szervizünk címére (11. pont) kell eljuttatnod (kivétel: Huawei/Honor). Megteheted személyesen, postai úton vagy futárral, ahogy kényelmesebb. Ennek költségét neked kell fizetned! Az utánvéttel küldött szervizes csomagokat nem áll módunkban átvenni! Telefon, tablet vagy okosóra esetében a vásárlást igazoló számla és/vagy garancialevél (ha járt hozzá), illetve ennek fénymásolata fog kelleni!

Konkrét hibaleírást kérünk egy papírra, hogy mi a baja a terméknek, milyen hibát produkál. A termék kiegészítő tartozékait (headset, adatkábel, stb) nem kérjük, csak magát a telefont vagy tabletet. Szükségünk lesz még az aktuális elérhetőségedre, pl. egy telefonszámra, amin kereshetünk később egyeztetés céljából. Amennyiben van rá lehetőséged a kijelző és egyéb telefonzárakat mindig vedd le a készülékről, különben nem tudjuk tesztelni az eszközt! Célszerű otthon biztonsági mentést is készíteni minden tárolt adatról, mert a szoftveres helyreállításoknál a telefon tartalma törlődni fog!

 

Amennyiben gyártói garanciás telefon vásároltál, a kitöltött garancialevélen szereplő szakszervizbe kell eljuttatnod!

Kérjük, hogy a termékek csomagolása lehetőség szerint maradjon ép, ne legyen ráírva semmi, az eszközöd azonosítószámai vagy a vonalkód leolvasható legyen!

 

Ha tartozékot vásároltál (tok, headset, kihangosító, stb.), akkor is szükségünk lesz a számla fénymásolatára és hibeleírásra!

 

11. Hol érhető el az üzletünk szerviz szolgáltatása?

 

1138 Budapest, Váci út 136/c.

Nyitva tartási idő: hétfő-péntek 10-18 óra. Hétvégén a szerviz zárva tart!

A szervizben csak készpénzzel lehet fizetni!