Honlapunk azért használ Cookiekat, hogy fokozza az Ön által használt élményt. Honlapunk használatának folytatásával Ön hozzájárul a Cookie-k használatához. Adatvédelmi Szabályzat
Termékek Menü

Biztosítás és garancia

GARANCIA

 

Gyártói garancia:


Gyártói garanciás mobiltelefonok/tabletek esetében (külön feltüntetve a terméklapon)
 - ami 12 - 24 (ritka esetben 36) hónapos idõtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körû garancia. Vásárláskor megkapja a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik.

Kivételt képeznek ez alól az Apple iPhone mobiltelefonok és iPad tabletek, melyekhez a gyártó nem bocsát ki garancialevelet! A készülék első bekapcsolásakor az Apple ID-val és SIM kártyával történő beüzemelés (aktiválás) után a központi elektronikus rendszerükben tartják nyilván a regisztrált adatokat. Az aktiválás ellenőrizhető minden Apple termék IMEI vagy S/N azonosítójának ismeretében a gyártó honlapján keresztül.

 

Javasolt gyártói szakszervizek és átvételi pontok:

Sony - Cordon Electronics (12 hónap garancia)

Samsung - Oktogon Szerviz Kft (12 hónap garancia és termékregisztrációhoz kötött plusz 12 hónap korlátozott Samsung jótállás*, LINK)

LG - LG Központi Márkaszerviz (12 hónap garancia)

Apple - Almárium Pro vagy iStyle szerviz (12 hónap garancia, iStyle szervizbe előzetes bejelentkezés szükséges!)

Huawei/Honor - Huawei szervizközpont (pick-up and return) (24 hónap garancia; Arany Szintű VIP Szerviz: 36 hónap)

Nokia/Microsoft - Lumia ügyfélszolgálati pontok (24 hónap garancia)

Lenovo - TMX szerviz (pick-up and return) (12 hónap garancia)

Conocorde - Concorde bemutatóterem és központi szerviz (12 hónap garancia)

HTC - HTC országos átvevőpontok (TMX) és GYIK (24 hónap garancia)

Blackview - ERT Hungary Kft, Tel: 06-1 599-9880 (12 hónap garancia)

Evolveo - VSP Data szerviz, Tel: 06-1 815-6387 (12 hónap garancia)

Egyéb márkák - a gyártói garancialevélen megjelölt időtartamon belül a feltüntetett átvevőpontokon és/vagy szervizekben érvényesíthető

 

* „Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap termékregisztrációhoz kötött „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.

 

Forgalmazói garancia : 24 hónap (12+12 hónap)

 

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 12 hónap teljes körű garancia, majd a második évben 12 hónap szoftvergarancia, ami a készülék szoftveres meghibásodásaira vonatkozik! A tartozékokra (töltő, adatkábel, headset, stb.) és a fizikai károkra a garancia NEM vonatkozik. VIP (más néven bolti vagy forgalmazói) garanciában esetleges meghibásodás esetén a készüléket szervizpontunkba kell eljuttatni. Cím: 1138 Budapest Váci út 136/c. H-P: 10-18h

a) Egyéb termékek jótállási feltételeiről:
- Használt mobiltelefonok vásárlása esetén 1 hónap teljes körű garanciát vállalunk
- Néhány használt mobiltelefon még rendelkezik érvényes a gyártói vagy forgalmazói garanciával, de ezt minden ilyen esetben külön feltüntetjük!

- Általunk szervizelt alkatrészekre 1 hónap garanciát, alaplapokra némely esetben ettől eltérően 3 hónap garanciát vállalunk, mely nem vonatkozik az alkatrészek fizikai sérüléseire (égés, beázás, törés, stb.)
- Gyártói garanciás, meghibásodott mobiltelefont a gyártó által megjelölt szervizhálózat bármelyik szervizébe lehet vinni!
A garancia érvényesítésének menetéről és a szervizbe történő beküldésről bővebb tájékoztató található az alábbi lap utolsó négy pontjában: 

b) A jótállási felelősséget kizáró feltételekről:
-
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat (csepp-, por- és ütésálló készülékekről szóló tájékoztató: 
LINK).

- A VIP Phone szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, szoftverfrissítés.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.

Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben b) pontban felsorolt feltételekből valamelyik (vagy akár több is) kimutatható a terméken, az azonnali garanciavesztéssel jár!
 

c) A jótállási és javítási határidőről:
-A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik.
- A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében nem kezdődik újra!
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb idõn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

 

d) A javításról:
A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem gyártási eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)

 

e) A javítás helyérõl:
A jótállási (és szavatossági) igény szervizpontunkban 1138 Budapest Váci út 136/c. (AZ ÜZLETBEN!) érvényesíthetõ nyitvatartási idõben:
HÉTFÕTÕL - PÉNTEKIG 10h-18h-ig. Szombaton és Vasárnap ZÁRVA
Kérjük, egyeztessen idõpontot telefonon: +36-70 930-44-04

 

f) 3 napos cseregarancia:
A 151/2003 törvényrendelet alapján Ön jogosult a készülék cseréjére, amennyiben 3 munkanapon belül a - készülék mûködését akadályozó - hibajelenséget tapasztal, és kifejezetten kéri a készülék cseréjét. A 3 munkanap az igény bejelentésre vonatkozik, melyet egy szakértõi vizsgálat fog hitelesíteni. A szakértõi vizsgálat átlagosan: 7-14 munkanap. Amennyiben a szakértõi állásfoglalás és jegyzõkönyv alapján bizonyosságot nyer, hogy a készülékben tapasztalható, a mûködést akadályozó hibajelenség gyártói hibára vezethetõ vissza, úgy kérheti a készülék kicserélését társaságunktól. A 3 munkanapon túli bejelentés esetén társaságunk hatáskörébe tartozik a javítás vagy a csere választásának lehetõsége.


KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁS

 

A VIP Phone-nál lehetőség van az újonnan vásárolt szórakoztató elektronikai cikkekre (mobiltelefonokra, laptopokta, tabletekre) egy, illetve két éves biztosítást kötni.

A biztosítás szolgáltatásunk KIZÁRÓLAG A NÁLUNK VÁSÁROLT KÉSZÜLÉKEKRE, A SZÁMLÁZÁSSAL EGYIDŐBEN KÖTHETŐ, UTÓLAG NEM

 
A biztosítás az alábbiakban felsorolt biztosítási eseményekkel kapcsolatos károkat téríti:

 

  • tűz
  • villámcsapás
  • robbanás
  • betöréses lopás
  • rablás
  • víz, nedvesség vagy folyadék minden fajtája
  • földcsuszamlás, talajsüllyedés, sziklaomlás
  • vihar, jégverés
  • árvíz
  • kezelési hiba
  • gondatlanság, rosszindulatú rongálás
  • elektromos energia közvetlen hatása
  • légköri elektromosság közvetett hatása
  • külső események mechanikus hatásai
  • hordozható berendezések esetén Magyarország vagy az Európai Unió területén bárhol, az üzemeltetés, használat és szállítás során bekövetkező károk
  • telepített berendezések esetén az üzletből történő hazaszállítás során bekövetkező károk


A készülékbiztosítás az 50.000.- Ft vagy drágább készülékek vásárlásakor köthető egy, illetve két éves időtartamra.

Biztosítási feltételek - Generali Genelectronic Biztosítási Ügyféltájékoztató (kérjük szerződéskötés előtt feltétlenül olvassa el!)

 

Kárbejelentés:
 

  • először kérjen egyedi ügyfélazonosítót tőlünk a 06 20 922 3333 telefonszámon
  • majd erre az azonosítóra hivatkozva értekezhet a biztosítóval, telefonon: Generali Telefonos Ügyfélszolgálat 36 1 452-3333 (munkanapokon 8-20 óráig)
  • e-mail-ben: generali.hu@generali.com
  • fax: 06 1 452 3505
  • posta: 7602 Pécs Pf.: 888


Kizárólag a VIP Phone webáruházában értékesített új eszközök biztosíthatók, a biztosítási díj egy összegben történő kiegyenlítése esetén. Apple termékekre a biztosítási szolgáltatás nem vehető igénybe!

 

Díjtáblázat:

Tablet, kivéve iPad! érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
50000-100000 10 390 Ft 16 790 Ft 19 990 Ft
100001-150000 13 590 Ft 21 590 Ft 27 990 Ft
150001-200000 16 790 Ft 27 990 Ft 34 390 Ft
200001-250000 19 990 Ft 34 390 Ft 42 390 Ft
Okostelefon, kivéve iPhone! érték (Ft) 1 éves díj 2 éves díj 2 éves EU díj
50000-100000 12 390 Ft 19 390 Ft 23 590 Ft
100001-150000 16 590 Ft 27 790 Ft 33 390 Ft
150001-200000 20 790 Ft 36 190 Ft 44 590 Ft
200001-250000 24 990 Ft 44 590 Ft 54 400 Ft
250001-300000 27 790 Ft 48 790 Ft 60 000 Ft
300001-350000 30 590 Ft 54 400 Ft 67 000 Ft
350001-400000 33 390 Ft 61 800 Ft 74 600 Ft