Honlapunk azért használ Cookiekat, hogy fokozza az Ön által használt élményt. Honlapunk használatának folytatásával Ön hozzájárul a Cookie-k használatához. Adatvédelmi Szabályzat
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

 

1. Bizonytalan vagy? Szakmai véleményre van szükséged? Nem találod az oldalunkon?

 

Az Te kényelmed érdekében összegyűjtöttük ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit, amellyel támogatjuk a döntésed. Ha továbbra sem találtad meg a megoldást ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot most:

Mobiltelefont vagy tartozékot keresel és van konkrét elképzelésed? Oldalunkon a jobb felső sarokban találsz egy keresőt, azt tudod használni a termékek gyors szűkítésére. Célszerű a gyári típusszámokat használni, hogy minél pontosabb találatot kapjál! Például ha csak a "Samsung S7"-re keresel, sok plusz találatot fogsz kapni, mint "Samsung S7270 védőfólia", mivel szerepel a termék nevében a keresett szóösszetétel! De ha a pontos típusra keresel, tehát "G930", akkor máris csak a Samsung S7 telefont és annak kiegészítőit fogod megkapni eredményül.

Tovább pontosíthatsz a találatokon, ha tudod milyen telefonhoz milyen kiegészítőt keresel! Például ha a Samsung S7-es telefonodhoz rugalmas, szilikonos tokot keresel, akkor a legpontosabb találatot a "G930 szilikon" keresésre kapod! Akkumulátoroknál célszerűbb az akku típusára keresni, tehát ha például Samsung S4 mini telefonod van, a benne lévő akkumulátor típusa EB-B500BE, elég csak erre szűrni: "B500B". Ha nem tudod, hogy milyen típusú akkumulátor kell a telefonodba, segítségedre leszünk mi vagy a Google kereső.

Ha nem vagy biztos benne, hogy a megfelelő tartozékot találtad meg, úgy a termékadatlapok legalján találsz egy kompatibilitási listát. Ellenőrizheted, hogy a keresett típussal működik-e a kiegészítő. De akkor sincs baj, ha elbizonytalanodtál, fenti elérhetőségeinken keress minket bizalommal!

 

2. Hogyan vásárolhatsz nálunk?

 

Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésed, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehetőséged van rendelni.

Elektronikus vásárlás esetén a termék kiválasztása után a kosár ikonra kattintva tudod elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnod a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat. Későbbi kényelmed érdekében érdemes regisztrálnod az oldalon, így belépést követően adataid nem kell újra beírnia. A megrendelés sikerességéről nyugtázó e-mailt fogsz kapni.

Az oldalunkon hirdetett termékekből nem mindent tartunk raktáron, így kérünk átvétel előtt mindig érdeklődj, hogy a rendelésed üzletünkbe megérkezett-e. E-mail üzenetben történő rendeléseket nem tudunk figyelembe venni és teljesíteni!

Rendelést követően az értékesítő munkatársaink telefonon és e-mail-ben is visszaigazolják a rendelést! A visszaigazolás fogja biztosítani, hogy beszerzés alatt lévő terméket a rendelésnél leadott áron kapjad meg, még ha a termék ára számottevően megnő közben!

Jellemzően a szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az üzletünk elfogadja és azonos tartalommal visszaigazolja az általad tett megrendelést! A rendelés tényét nyugtázó automata email nem minősül visszaigazolásnak, az csupán egy tájékoztató, hogy a rendelésedet fogadtuk!

 

 

3. Hogyan tudod átvenni a megrendelt terméket?

 

Futárral vidékre

70.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 69.990 Ft-ig 990 Ft.


Futárral Budapestre

70.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítással, 69.990 Ft-ig 990 Ft.

 

Személyes átvétel

Nyitvatartási időben (H-P: 10:00 - 18:00), az átvétel visszaigazolását követően

 

Kérjük, hogy kiszállításnál az átvett csomagot még a futár jelenlétében ellenőrizd! A rendelt készülék vagy kiegészítő esztétikai állapotára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye a még a futár jelenlétében kerül rögzítésre!

 

4. Hogyan tudsz fizetni?

 

Készpénzzel

Üzletünkben személyes átvételnél készpénzzel tudsz fizetni a pénztárban.


Előre utalással

Kérjük, hogy amennyiben az előre utalásos fizetési módot választottad, akkor mindenképpen várd meg díjbekérőnket és az utalást csak ezt követően, az ott szereplő cégadatok alapján indítsd el.


Utánvéttel

A futárnak készpénzzel lehet fizetni a vételárat.

 

Online bankkártyás fizetés

Az oldalunkon leadott rendeléseket OTP Simple rendszeren keresztül is lehet fizetni. Bármelyik bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyát fogad a rendszer! Kérjük, hogy rendelésed lezárása előtt győződj meg róla, hogy számládon elegendő egyenleg álljon rendelkezésre, illetve az online vásárlásokhoz beállított vásárlási limited magasabb legyen a rendelésed végösszegénél!

raktáron lévő termékeket nem tudjuk átadni, amíg a szolgáltató konkrét igazolást nem küld részünkre a tranzakció sikerességéről! Az átfutási idő általában 24 óra, kérjük minden esetben várd meg kollégánk írásos vagy telefonon történő értesítését!

 

 

5. Mit tehetek, ha nem tetszik a megrendelt termék?

 

Megrendelése során élhetsz a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogoddal.

Internetes vásárlások esetén a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (naptári) napon belül indoklás nélkül elállhatsz, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozat elküldésével jelezheted. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmed, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor fordulj hozzánk minőségi kifogásoddal.

 

Fontos tudni, hogy az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhass arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaid teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogod elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, headsetek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver, védőfóliák] ezeket csak bontatlan csomagolással, használatlanul tudjuk visszavásárolni!

 

Ha a terméket nem csak kipróbáltad, hanem ezen felül is használtad (pl: SIM kártyával beüzemelted/aktiváltad), akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozol az Eladó felé! 

 

További fontos információ, hogy kormányrendelet csak a FOGYASZTÓKRA vonatkozik! A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki:

 - a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)

 - a nem természetes személyekkel megkötött szerződésekre (céges vásárlók)!

 

További információk: Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Tudástára (korábban NFH)

 

 

6. Van lehetőség részletfizetésre vagy áruhitelre?

 

Jelenleg nem rendelkezünk ilyen szolgáltatással!

 

 

7. Hogyan működik a házhozszállítás?

 

Házhozszállítással rendelt termékeket bruttó 69999 Ft értékig 990 Ft-ért, efölött ingyenesen szállíttatjuk Magyarország területén belül bárhová! A rendelésed feladásakor mi értesítünk email-ben és/vagy telefonon, hogy a csomagot összekészítettük és még aznap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a következő munkanapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl: karácsonyi időszakban) viszont előfordulhat, hogy csak a 2-3. munkanapon, illetve az esti órákban 20:00-ig kézbesítenek.

 

Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot! A csomagokat bárki átveheti a futártól, nem kell igazolnia magát! Feladást követően a csomagod aktuális helyzetéről érdeklődhetsz a futárszolgálat ügyfélszolgálatánál csomagszámod ismeretében: Csomagkövetés oldalon vagy a +36 1 998 80 56 számon! Amennyiben nem kapsz értesítést a csomagod azonosítószámáról, kérjük keress minket elérhetőségeinken és segítünk!

 

Mikor megérkezik a futár, kérjük nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e! Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni! Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel jegyzőkönyvet!

 

8. Milyen garanciát kapok a készülékekre?

 

VIP Phone (bolti/forgalmazói) garancia: 24 hónap

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 12 hónap teljes körű (hardveres és szoftveres hibákra), majd a második év kezdetétől 12 hónap szoftveres (kizárólag a szoftveres eredetű meghibásodásokra)! A készülékekhez gyárilag csomagolt tartozékokra a garancia nem vonatkozik! Az ügyintézés kizárólag az üzlet szervizében történhet (ez gyártótól függően változhat!), melynek címe a 11. pontban található, ha személyesen nem tudod behozni a készüléket, akkor sincs gond, a 9. és 10. pontban találsz segítséget!

Bővebb információt a garanciákról még itt találsz: Biztosítás és garancia

 

Gyártói garanciás mobiltelefonok esetében - ami 12-24-36 hónapos időtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körű garancia. Vásárláskor megkapod a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik! A kitöltött garancialevelet gondosan őrizd meg, mert sajnos ezeket később nem tudjuk pótolni! Bővebb információ a gyártói garanciákról: Biztosítás és garancia

 

A vásárlás tényét minden esetben a vásárlónak kell igazolnia, így a garancia nem érvényesíthető, ha a számlát vagy a vásárlást bizonyító dokumentumot, illetve garancialevelet a vevő nem tudja bemutatni!

 

 

9. Mit tegyek, ha hibás a termékem?

 

Amennyiben valamilyen hibát találsz a termékedben, először javasoljuk egyeztess a szervizzel a 06-70 930 4404 számon ha telefont vagy tabletetvásároltál. Ha valamilyen kiegészítőről vagy külön vásárolt tartozékról van szó, akkor 06-70 331 4745 számot kell hívnod! Telefonszámaink csak hétköznap élnek, 10:00-től 18:00-ig.

 

10. Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?

 

A meghibásodott bolti (forgalmazói) garanciával vásárolt termékeket a szervizünk címére (11. pont) kell eljuttatnod. Megteheted személyesen, postai úton vagy futárral, ahogy kényelmesebb. Ennek költségét neked kell fizetned! Az utánvéttel küldött szervizes csomagokat nem áll módunkban átvenni! Telefon, tablet vagy okosóra esetében a vásárlást igazoló számla és/vagy garancialevél (ha járt hozzá), illetve ennek fénymásolata fog kelleni!

Konkrét hibaleírást kérünk egy papírra, hogy mi a baja a terméknek, milyen hibát produkál. A termék kiegészítő tartozékait (headset, adatkábel, stb) nem kérjük, csak magát a telefont vagy tabletet. Szükségünk lesz még az aktuális elérhetőségedre, pl. egy telefonszámra, amin kereshetünk később egyeztetés céljából. Amennyiben van rá lehetőséged a kijelző és egyéb telefonzárakat mindig vedd le a készülékről, különben nem tudjuk tesztelni az eszközt! Célszerű otthon biztonsági mentést is készíteni minden tárolt adatról, mert a szoftveres helyreállításoknál a telefon tartalma törlődni fog!

 

Amennyiben gyártói garanciás telefon vásároltál, a kitöltött garancialevélen szereplő szakszervizbe kell eljuttatnod!

Kérjük, hogy a termékek csomagolása lehetőség szerint maradjon ép, ne legyen ráírva semmi, az eszközöd azonosítószámai vagy a vonalkód leolvasható legyen!

 

Ha tartozékot vásároltál (tok, headset, kihangosító, stb.), akkor is szükségünk lesz a számla fénymásolatára és hibeleírásra!

 

11. Hol érhető el az üzletünk szerviz szolgáltatása?

 

1138 Budapest, Váci út 136/c.

Nyitva tartási idő: hétfő-péntek 10-18 óra. Hétvégén a szerviz zárva tart!

 

12. Hogy működik a használt készülék beszámítás?

 

Üzletünkben van lehetőség a beszámításra vagy felvásárlásra, kizárólag személyesen! Kiszállítással kért új telefonok árába a futárszolgálat munkatársa nem tudja beszámítani a régi készüléket!

Az üzletben munkatársunk bevizsgálja a használt eszközt, és ajánlatot tesz. Ha az ár megfelelő, úgy készpénzben azonnal kifizetésre kerül a helyszínen!

Új termék vásárlásával egy időben ha készpénzes a vásárlás, úgy értelem szerűen a használt termék árával csökkentjük a vételárat, így csak a különbözetet kell fizetni. Egyéb fizetési módokon átvett új termékek teljes árát kell pénztárunkba befizetni, a használt terméket minden esetben készpénzben vásároljuk fel!

Használt telefonodra előzetesen kérhetsz ajánlatot a +36 70 366 8068 telefonszámon, illetve levélben az info@vip-phone.hu címen. Hogy minél pontosabb árat tudjunk kalkulálni ebben az esetben, kérjük a lehető legtöbb információt add meg a termékről: hálózatfüggősége, színe, kora, esztétikai állapota (esetleg csatolt képekkel igazolva), érvényes-e még rá garancia, mekkora a tárhely.

Törött, rossz állapotú és kártyafüggő készülékeket, illetve garancia nélküli "B" brand kínai telefonokat nem áll módunkban megvásárolni. Extra tartozékokat (pl. dokkoló, vezeték nélküli töltő, védőtok, stb.) szintén nem tudunk beszámítani! A készülékeket töltővel együtt kérjük behozni, egyéb esetben mivel szükséges annak pótlása, egy gyári töltő árával csökkentjük a vételi árat!

Új, bontatlan készülékeket is csak használt piaci áron tudunk megvásárolni!