Honlapunk azért használ Cookiekat, hogy fokozza az Ön által használt élményt. Honlapunk használatának folytatásával Ön hozzájárul a Cookie-k használatához. Adatvédelmi Szabályzat
Termékek Menü

Vásárlási információk

Általános Szerződési Feltételek

 

 

 

Rendelés menete

 

 

 

Az oldal webáruház jelleggel üzemel, így csak konkrét megrendeléseket áll módunkban teljesíteni, melyet webáruházunkban online vagy telefonon és személyesen az üzletben tudunk rögzíteni. A hirdetett termékeket beszállítóktól rendeljük, akár több napos átfutási idő várható, melyről a visszaigazolás alkalmával pontosabban tájékoztatjuk a vásárlókat!

 

Cégünk európai régióra gyártott készülékeket forgalmaz, gyárilag magyar nyelvű menüvel, kivétel ahol ez nem elérhető, ezt ott külön jelöljük!

 

Rendelést követően az értékesítő munkatársaink telefonon és e-mail-ben is visszaigazolják a rendelést! A visszaigazolás fogja biztosítani, hogy a vásárló a beszerzés alatt lévő terméket a rendelésnél leadott áron kapja meg, még ha a termék ára számottevően megnő közben!

 

Jellemzően a szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az üzletünk elfogadja és azonos tartalommal visszaigazolja a vásárló által tett megrendelést! A rendelés tényét nyugtázó automata email nem minősül visszaigazolásnak, az csupán egy tájékoztató, hogy a rendelést fogadtuk!

 

Miért regisztráljak? Hűségpontokat kapok!
Számunkra kiemelten fontos vásárlóink elégedettsége, ezért is vezettük be hűségpont rendszerünket a regisztrált vásárlóink között webáruházunkban, mely lehetőséget Ön is ki tud használni.

- Minden normál véltelárú (nem akciós) termékre elköltött bruttó 200.- Ft után. 1 hűségpont kerül jóváírásra
- Minden akciós vételárú termékre elköltött bruttó 500.- Ft után 1 hűségpont kerül jóváírásra.

Az akció keretén belül (a teljesített és lezárt rendelésekre vonatkozóan) jóváírásra került pontokat 365 naptári napon belül lehet beváltani, akár a soron következő vásárlás végösszegéből, a regisztrált vásárlóinknak.

 

A termék átvétele

 

 

 

»

 Szállítás Magyarország területén GLS futárral, értékbiztosított, kiemelten kezelt csomagként!

 

 

 

 0 - 49 999 Ft közötti vásárlás esetén

 

1.490 Ft

 

 50 000 Ft -tól

 

1.290 Ft

»

 Személyes átvétel -  egyszerre maximum 2 vásárló, maszk kötelező! 

 

0 Ft

 

Ezúton szeretnénk vásárlóinkat tájékoztatni, hogy 2020. május 18-án reggel 7 órától a Címzettek részére fenntartott GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma megváltozik.
Régi telefonszám: 06-1-802-0265  Új telefonszám: 06-29-88-67-00

Kérjük, hogy kiszállításnál az átvett csomagot még a futár jelenlétében ellenőrizze! A rendelt készülék vagy kiegészítő esztétikai állapotára vonatkozó reklamációt (pl: úgy kapod meg a csomagot, hogy a készülék kijelzője be van törve) kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye még a futár jelenlétében kerül rögzítésre! Vegye azt is figyelembe, hogy a futárnak nincs kapacitása arra, hogy megvárja amíg beaktiválja a telefonját. Az ellenőrzés célja az, hogy a készülék fizikai állapota ugyanolyan legyen, mint a feladásakor!

A futárnál készpénzzel lehet fizetni!

 

A futárszolgálat csak a vásárlásnál vagy legkésőbb a feladás pillanatában rögzített szállítási címre tudja kézbesíteni a csomagot! Sok esetben előfordul, hogy épp nem tartózkodik senki a kézbesítési címen, ilyenkor a futár nem tudja például másik városba szállítani a csomagot, mert azt már csak egy másik tranzittal lehetséges. Kérjük ezért ha van rá lehetőség, olyan átvételi pontot jelöljön meg a rendelés leadásánál, ahol akár egész nap kézbesíthető a terméke (rokon, ismerős, munkahely, stb.)!

Ha a csomagot utánvéttel rendelte, akkor a futárnál csak készpénzzel fog tudni fizetni! A kiszállítások hétköznap 7:00 és 18:00 között zajlanak! Ünnepek, ballagások, országos kedvezménynapok (Glamour napok, Black Friday, stb...) idején a megnövekedett csomagszámok miatt akár az esti órákban (kb. 20:00-ig) is várható a csomag! Ebben az időszakban a vállalt kiszállítási idő 3 munkanap is lehet, kérjük ezt a rendelés leadása előtt vegye figyelembe! A feladásról mi mindenképpen értesítjük!

 

 

 

A szállítástól elállás

 

 

 

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

 

 

Az elállás joga

 

 

 

Megrendelése során Ön élhet a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

 

Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (naptári) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. A vásárló Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni.

 

Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.

 

Elállás érvényesítésénél ha a terméket nem csak kipróbálták, hanem ezen felül is használták (pl: SIM kártyával beüzemelték/aktiválták, karcolódott az érintőüveg, stb, vagy higiéniai okokból pl headset, fülhallgató), akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Vásárló az Eladó felé!

 

További fontos információ, hogy kormányrendelet csak a FOGYASZTÓKRA vonatkozik! A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki:

 

- a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)

 

- a nem természetes személyekkel megkötött szerződésekre!

 

 

 

Szavatosság és Garancia

 

 

Gyártói garancia:


Gyártói garanciás mobiltelefonok/tabletek esetében (külön feltüntetve a terméklapon)
 - ami 12 - 24 -36 hónapos jótállási idõtartam - ez a mobiltelefonok gyártói által nyújtott teljes körû garancia. Vásárláskor megkapja a gyártó garancialevelét, így a mobiltelefonok szervizelése meghibásodás esetén leggyorsabban a garancialevélben megjelölt hivatalos márkaszervizekben történik. 

Kivételt képeznek ez alól az Apple iPhone mobiltelefonok és iPad tabletek, melyekhez a gyártó nem bocsát ki garancialevelet! A készülék első bekapcsolásakor az Apple ID-val és SIM kártyával történő beüzemelés (aktiválás) után a központi elektronikus rendszerükben tartják nyilván a regisztrált adatokat. Az aktiválás ellenőrizhető minden Apple termék IMEI vagy S/N azonosítójának ismeretében a gyártó honlapján keresztül.

FONTOS: Mivel a gyártók még nem teljes mértékben reagáltak a törvényi környezet változására, ezért előfordulhat, hogy a törvény által garantált plusz garanciát a gyártói szakszerviznél nem, csak a forgalmazónál, azaz az értékesítő boltnál tudja  a garancia fennmarad érvényesíteni. Bízunk abban, hogy ez a közelzövőben tisztázásra kerül.

 

Javasolt gyártói szakszervizek és átvételi pontok:

Sony - Cordon Electronics 

Samsung - Oktogon Szerviz Kft 

LG - LG Központi Márkaszerviz 

Apple - Almárium Pro vagy iStyle szerviz 

Huawei/Honor - Huawei szervizközpont (pick-up and return) 

Nokia/Microsoft - Lumia ügyfélszolgálati pontok 

Lenovo - TMX szerviz (pick-up and return) 

Conocorde - Concorde bemutatóterem és központi szerviz 

Evolveo - VSP Data szerviz, Tel: 06-1 815-6387 

Egyéb márkák - a gyártói garancialevélen megjelölt időtartamon belül a feltüntetett átvevőpontokon és/vagy szervizekben érvényesíthető

 

* „Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott Gyártói Samsung Garanciás termékekre 12-24-36 hónap teljes körű kötelező jótállást biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12-24-36 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.

 

Forgalmazói garancia : 100e Ft alatt: 24 hónap (12+12 hónap), 100-250e Ft között 24 hónap, 250e Ft felett 36 hónap jótállás.

 

Üzletünk által nyújtott garancia új mobiltelefonok esetében az első évben 100e Ft alatti készülékek esetében 12 hónap teljes körű garancia, majd a második évben 12 hónap szoftvergarancia, ami a készülék szoftveres meghibásodásaira vonatkozik! 100-250e Ft közötti készülék esetében a forgalmazói garancia 24 hónap teljes körű jótállás, 250e Ft feletti készülékek esetében 36 hónap teljes körű jótállás. A tartozékokra (töltő, adatkábel, headset, stb.) és a fizikai károkra a garancia NEM vonatkozik. VIP (más néven bolti vagy forgalmazói) garanciában esetleges meghibásodás esetén a készüléket szervizpontunkba kell eljuttatni. Cím: 1138 Budapest Váci út 136/c. H-P: 10-17h

a) Egyéb termékek jótállási feltételeiről:

- Gyártói garanciás, meghibásodott mobiltelefont a gyártó által megjelölt szervizhálózat bármelyik szervizébe lehet vinni a gyorsabb ügyintézés érdekében!
A garancia illetve jótállás érvényesítésének menetéről és a szervizbe történő beküldésről bővebb tájékoztató található az alábbi lap utolsó négy pontjában: 

b) A jótállási felelősséget kizáró feltételekről:
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat

- A VIP Phone szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, szoftverfrissítés.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.

Az adattárolókon elhelyezett adatokért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben b) pontban felsorolt feltételekből valamelyik (vagy akár több is) kimutatható a terméken, az azonnali garanciavesztéssel jár!
 

c) A jótállási és javítási határidőről:
-A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik.
- A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében nem kezdődik újra!
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb idõn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

 

d) A javításról:
A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet.
Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem gyártási eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel.
Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni (Eredeti csomagolásban, tartozékokkal. Cégünkkel történő előzetes egyeztetés alapján ettől el lehet térni.)

 

e) A javítás helyérõl:
A jótállási (és szavatossági) igény szervizpontunkban 1138 Budapest Váci út 136/c. (AZ ÜZLETBEN!) érvényesíthetõ nyitvatartási idõben:
HÉTFÕTÕL - PÉNTEKIG 10h-17h-ig. Szombaton és Vasárnap ZÁRVA
Kérjük, egyeztessen idõpontot telefonon: +36-70 930-44-04

 

f) 3 napos cseregarancia:
A 151/2003 törvényrendelet alapján Ön jogosult a készülék cseréjére, amennyiben 3 munkanapon belül a - készülék mûködését akadályozó - hibajelenséget tapasztal, és kifejezetten kéri a készülék cseréjét. A 3 munkanap az igény bejelentésre vonatkozik, melyet egy szakértõi vizsgálat fog hitelesíteni. A szakértõi vizsgálat átlagosan: 7-14 munkanap. Amennyiben a szakértõi állásfoglalás és jegyzõkönyv alapján bizonyosságot nyer, hogy a készülékben tapasztalható, a mûködést akadályozó hibajelenség gyártói hibára vezethetõ vissza, úgy kérheti a készülék kicserélését társaságunktól. A 3 munkanapon túli bejelentés esetén társaságunk hatáskörébe tartozik a javítás vagy a csere választásának lehetõsége.

g) Javítási, értesítési határidők változásai:

- Ha a termék nem javítható: csere vagy vételár visszafizetés nyolc napon belül visszafizetésre kerül.
- Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a botlunk részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a boltunk köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vételár nyolc napon belül visszafizetésre kerül.

- Ha a termék javítható, de 15 nap alatt nem – tájékoztatást nyújtunk emailben vagy telefonon.
Boltunk továbbra is „törekedni fog” a termék 15 napon belüli javíttatására. Ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a boltunk a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni fogja a javítás várható időtartamáról. A tájékoztatás történhet elektronikus úton is.

- Ha a termék 30 napon belül nem javítható: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés
- Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény cégünk részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – boltunk köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a  vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

- Ha negyedszer is elromlik a termék: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés történik.
- Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, boltunk köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, boltunk a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik!
A termék csomagolását nem kötelező megtartani, de javasolt: jelentősen gyorsíthatja az ügyintézést és elősegíti a biztonságos termékmozgást!

Társaságunk fenntartja a jogot, hogy az átvett hibás terméket előzetesen a saját- vagy az adott márka szakszervizében bevizsgálja, hogy így a jogos/jogtalan igényt megállapíthassa!



FONTOS: Az új, kötelező jótállásra vonatkozó szabályozás - ahogy korábban is - kizárólag fogyasztókra (A Ptk. 685. § d) pontja értelmében fogyasztónak minősül mindaz a személy, aki a gazdasági, vagy szakmai tevékenysége körén kívül köt szerződést.) vonatkoznak! 

Ezért a fogyasztónak nem minősülő vásárlóink esetében készülékeinkre továbbra is a 12 hónap teljes körű + 12 hónap szoftver garancia érvényes!





Csepp, por és ütésálló készülékek

 

 

 

IP védettség: a berendezések por és víz elleni védettségének jelölése az MSZ EN 60529 (Villamos gyártmányok burkolatai által nyújtott védettségi fokozatok) szabványon alapul.

 

Ezen szabvány szerint az IP (Ingression Protection) besorolás első számjegye a szilárd testek (por), míg a második a víz behatolása elleni védettséget jellemzi. Az első számjegy az érintésvédelem mértékét is jelzi.

 

 

 

Első számjegy

Második számjegy

Érték

Jelentés

Érték

Jelentés

0

Nem védett

0

Nem védett

1

>50 mm átmérőjű testek ellen védett (kézfej)

1

Függőlegesen csepegő víz ellen védett

2

>12 mm átmérőjű testek ellen védett (ujj)

2

Függőlegestől 15°-ig eltérő csepegő víz ellen védett

3

>2,5 mm átmérőjű testek ellen védett (szerszám)

3

Esővíz ellen védett. A függőlegeshez képest legfeljebb 60°-os szögben érkező permetező víz ellen védett.

4

>1 mm átmérőjű testek ellen védett (vezeték)

4

Fröccsenő víz ellen védett (minden irányból)

5

Porlerakódás ellen védett. A por behatolását teljesen nem akadályozza meg, de a bejutás mértéke a működést nem akadályozza.

5

Vízsugár ellen védett (minden irányból)

6

Por behatolása ellen védett

6

Erős vízsugár ellen védett

 

 

7

Időszakos vízbe merítés ellen védett

 

 

8

Tartós vízbe merítés ellen védett

 

 

9K*

Fokozott védettség vízbe merítés, és nagynyomású tisztítás hatásai ellen.

 

 

 

 

Az IPxx védettségi besorolások vízzel szembeni védettségre vonatkoznak, nem garantálják a tisztító- és fertőtlenítő szerekkel szembeni ellenállást. (ennek megfelelően a vízállóság vegyszermentes édesvízre vonatkozik Az uszoda vize nem vegyszermentes és a tengervíz nem édesvíz!

 

A védettségi besorolások szerinti vízzel szembeni védettsége kizárólag a készülék zárt hátlapja, valamint zárt csatlakozói esetén érvényes. Zárt csatlakozók esetén a beázás a szabványnak megfelelő telefon esetén a nem rendeltetésszerű használat következménye (pl: sérült készülékház).

 

 

 

 

 

Árak és webáruház tartalma

 

 

 

A mobiltelefon webáruházban feltüntetett árak a ténylegesen fizetendő, készpénzes, eladási árak és forintban értendők. Oldalunkon feltüntetjük a termék nettó és bruttó árát is, a vásárlásról bruttó 27%-os ÁFÁ-s (kivéve használt, ÁFA tartalom nélküli termékek) számlát állítunk ki, mely megfelel az aktuális számlatörvényeknek!

 

Egyes mobiltelefonok több áron szerepelnek a webshopban, ezek legtöbbször a garancia típusában térnek el egymástól. A termék adatlapokon a garancia és a mobiltelefonok független mivolta minden esetben feltüntetésre kerül. Ezek hiányában bolti (forgalmazói) garanciás készülékről van szó. A garanciáról bővebben itt olvashat: https://vip-phone.hu/biztositas-es-garancia

 

A nem raktáron lévő készülékek árai a mindenkori beszerezhetőség függvényében változhatnak, így az árváltoztatás jogát fenntartjuk, erről megrendelőinket minden esetben előre tájékoztatjuk!

 

A készülékek megrendelés esetén vételáruk maradéktalan kiegyenlítéséig az VIP Holding Europe Kft tulajdonát képezik.

 

A új mobiltelefonok és egyéb készülék vásárlása esetén a készülékek ára minden esetben tartalmazza a 27%-os ÁFA-t is!

 

Cégünk a különbözeti adózás szabályai szerint is jogosult számlázni. Így a használt mobiltelefonok árlistáiban szereplő árak a ténylegesen fizetendő összeget mutatják, visszaigényelhető ÁFA tartalmuk nincs!

 

Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (továbbiakban: Áfa törvény) 213-227-ig. § szerint a különbözet szerinti adózás szabályait akkor lehet alkalmazni, ha az adóalany a terméket adó fizetésére nem kötelezett személytől, szervezettől, vagy olyan adóalanytól, aki (amely) a különbözet szerinti adózást választotta, továbbértékesítési céllal veszi át.
 

 

 

A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése

 

 

 

A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.

 

 

 

Vásárló regisztráció

 

 

 

Amennyiben a felhasználó vásárolni szeretne a webáruházban, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a vásárló számlázási és szállítási adatait, telefonszámát, e-mail címét, a kapcsolattartó nevét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció során a vásárló jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a vásárló által bármikor törölhető. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeletető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

 

 

 

Hírlevél igénylés

 

 

 

Az áruházban a regisztráció mellett egyéb módon is igényelhető hírlevél. Amennyiben a látogató még nem regisztrált vásárló, akkor az oldalon található VIP Magazin boxban megadhatja e-mail címét és nevét. A feliratkozás gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető.

 

 

 

Vélemény írása

 

 

 

Az egyes termékekkel kapcsolatos vélemények írásához, illetve egyéb fórumbejegyzés elküldéséhez nem mindig szükséges a regisztráció, ez esetben a vásárlónak csak a nevét és az e-mail címét kell megadnia. A név, az e-mail cím és a termékekkel kapcsolatos vélemény nyilvánosságra kerül, így csak abban az esetben írjon véleményt, amennyiben ezt elfogadja

 

 

 

Árukereső.hu Megbízható bolt Program

 

 

 

A www.arukereso.hu (arukereso.hu Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 13282156-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-727285) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az arukereso.hu Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

 

 

 

Online bankkártyás fizetés adattovábbítási nyilatkozat

 

 

 

A vip-phone.hu oldalon való vásárlással elfogadja, hogy az VIP Holding Europe Kft (székhely: 2161 Csomád, Levente u 14/a, Szaküzlet: 1138 Budapest, Váci út 136/c) által a vip-phone.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

 

 

 

Kapcsolat, Jogorvoslat

 

 

 

Ha a Vásárló úgy érzi, hogy az adatkezelő megsértette személyes adatai védelméhez való jogát, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény szerint járhat el.

 

Társaságunktól történő rendelésnél vagy vásárlásnál a Vásárló tudomásul veszi és egyetért a Vásárlási információkkal (ÁSZF)!

 

A VIP-Phone webáruház üzemeltetője:


VIP Holding Europe Kft

2161 Csomád, Levente u 14/a

Adószám: 25013092-2-13